Salon Urody O! Jak Pięknie – Toruń

Regulamin Salonu Urody „O! Jak Pięknie” Joanna Przewięźlikowska

  • 1 Postanowienia Ogólne
  1. Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej “Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w Salonie Urody „O! Jak Pięknie” Joanna Przewięźlikowska, który zlokalizowany jest pod adresem ul. Ludwika Rydygiera 43c, 87-100 Toruń, zwany dalej “Salonem”.
  2. Klienci Salonu są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej “Zabiegiem” lub “Usługą kosmetyczną”.
  3. Ilekolwiek w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz Klientów w jego siedzibie.
  4. Skorzystanie z dowolnej Usługi czy Zabiegu w niniejszym Salonie jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg czy Usługę aż do jego/jej zakończenia.
  5. Klientem salonu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.
  6. Osoby niepełnoletnie powyżej 16. roku życia mogą korzystać z Zabiegów wyłącznie za pisemną zgodą opiekuna prawnego. Pracownik salonu ma prawo zażądać okazania zgody przed wykonaniem Zabiegu i odmówić jego wykonania w przypadku jej braku.
  • 2 Rezerwacje i Nieobecności
  1. Rezerwacji wizyt można dokonywać osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem Facebooka, Instagrama lub systemu Booksy.
  2. Klient powinien zgłosić się na Zabieg najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną.
  3. Spóźnienia do 15 minut mogą skutkować skróceniem Zabiegu według uznania pracownika, przy zachowaniu pełnej opłaty. Po przekroczeniu 15 minut Zabieg może zostać odwołany.
  4. W przypadku spóźnienia Klient powinien niezwłocznie poinformować Salon telefonicznie.
  5. Salon ma prawo odwołać Zabieg do 24 godzin przed jego rozpoczęciem, uzgadniając nowy termin z Klientem.
  6. Klient, który nie zgłosi swojej nieobecności lub odwoła wizytę na mniej niż 24 godziny przed jej terminem, może mieć trudności z umówieniem kolejnej wizyty.
  7. W przypadku opóźnienia Zabiegu z winy Salonu żaden etap Zabiegu nie zostanie skrócony.
  • 3 Reklamacje
  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie do 3 dni od wykonania Zabiegu lub wystąpienia niepożądanych efektów.
  2. Reklamacje można składać w formie pisemnej, osobiście w Salonie lub drogą elektroniczną.
  3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Salon spełni żądania Klienta lub zaproponuje dodatkowe korzyści.
  5. Odmowa uznania reklamacji daje Klientowi prawo do odwołania się od decyzji w terminie 14 dni.
  • 4 Płatności i Zadatek
  1. Klient ma obowiązek wpłacić zadatek w wysokości 30% wartości wybranych Usług (np. stylizacja paznokci, Zabiegi specjalistyczne) najpóźniej w ciągu 72 godzin od rezerwacji wizyty.
  2. Zadatek przepada w razie nieodwołania wizyty z minimum 24-godzinnym wyprzedzeniem.
  3. Wizytę można przełożyć 1 raz bez utraty zadatku.
  • 5 Promocje
  1. Salon prowadzi karty lojalnościowe. Każda piąta wizyta to 30% zniżki. Karta jest ważna przez rok – w przypadku nieposiadania karty na wizycie wpis przepada.
  2. System poleceń: polecająca Klientka otrzymuje 15% zniżki na kolejną Usługę po zapisaniu się nowej osoby.
  • 6 Odpowiedzialność
  1. Klient zobowiązany jest poinformować Salon o alergiach lub przeciwwskazaniach zdrowotnych.
  2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z zatajenia takich informacji.
  • 7 Zasady Zachowania
  1. Na terenie Salonu obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu oraz używania substancji odurzających, w tym papierosów elektronicznych.
  2. Osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających nie zostaną obsłużone.
  3. Wprowadzanie zwierząt na teren Salonu jest zabronione.
  4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania zasad Regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników Salonu.
  • 8 Standardy Pracy Pracowników Salonu
  1. Pracownicy Salonu są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.
  2. Pracownik Salonu, przed przystąpieniem do Zabiegu lub Usługi, jest zobowiązany sprawdzić stan higieny i wyposażenia swojego stanowiska pracy.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu lub Usługi, jest zobowiązany do wykonania dezynfekcji rąk oraz całego stanowiska.
  4. Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać porządek i stanowiska w stanie zorganizowanym oraz zgodnie z zaleceniami higienicznymi.
  • 9 Polityka Prywatności i Ochrona Danych Osobowych
  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z RODO.
  2. Salon nie przekazuje danych osobowych osobom trzecim bez zgody Klienta.
  • 10 Postanowienia Końcowe
  1. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.
  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Przewijanie do góry