Regulamin Salonu Urody „O! Jak Pięknie” Joanna Przewięźlikowska
- 1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej “Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w Salonie Urody „O! Jak Pięknie” Joanna Przewięźlikowska, który zlokalizowany jest pod adresem ul. Ludwika Rydygiera 43c, 87-100 Toruń, zwany dalej “Salonem”.
- Klienci Salonu są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej “Zabiegiem” lub “Usługą kosmetyczną”.
- Ilekolwiek w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz Klientów w jego siedzibie.
- Skorzystanie z dowolnej Usługi czy Zabiegu w niniejszym Salonie jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg czy Usługę aż do jego/jej zakończenia.
- Klientem salonu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.
- Osoby niepełnoletnie powyżej 16. roku życia mogą korzystać z Zabiegów wyłącznie za pisemną zgodą opiekuna prawnego. Pracownik salonu ma prawo zażądać okazania zgody przed wykonaniem Zabiegu i odmówić jego wykonania w przypadku jej braku.
- 2 Rezerwacje i Nieobecności
- Rezerwacji wizyt można dokonywać osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem Facebooka, Instagrama lub systemu Booksy.
- Klient powinien zgłosić się na Zabieg najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną.
- Spóźnienia do 15 minut mogą skutkować skróceniem Zabiegu według uznania pracownika, przy zachowaniu pełnej opłaty. Po przekroczeniu 15 minut Zabieg może zostać odwołany.
- W przypadku spóźnienia Klient powinien niezwłocznie poinformować Salon telefonicznie.
- Salon ma prawo odwołać Zabieg do 24 godzin przed jego rozpoczęciem, uzgadniając nowy termin z Klientem.
- Klient, który nie zgłosi swojej nieobecności lub odwoła wizytę na mniej niż 24 godziny przed jej terminem, może mieć trudności z umówieniem kolejnej wizyty.
- W przypadku opóźnienia Zabiegu z winy Salonu żaden etap Zabiegu nie zostanie skrócony.
- 3 Reklamacje
- Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie do 3 dni od wykonania Zabiegu lub wystąpienia niepożądanych efektów.
- Reklamacje można składać w formie pisemnej, osobiście w Salonie lub drogą elektroniczną.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni.
- W przypadku uznania reklamacji, Salon spełni żądania Klienta lub zaproponuje dodatkowe korzyści.
- Odmowa uznania reklamacji daje Klientowi prawo do odwołania się od decyzji w terminie 14 dni.
- 4 Płatności i Zadatek
- Klient ma obowiązek wpłacić zadatek w wysokości 30% wartości wybranych Usług (np. stylizacja paznokci, Zabiegi specjalistyczne) najpóźniej w ciągu 72 godzin od rezerwacji wizyty.
- Zadatek przepada w razie nieodwołania wizyty z minimum 24-godzinnym wyprzedzeniem.
- Wizytę można przełożyć 1 raz bez utraty zadatku.
- 5 Promocje
- Salon prowadzi karty lojalnościowe. Każda piąta wizyta to 30% zniżki. Karta jest ważna przez rok – w przypadku nieposiadania karty na wizycie wpis przepada.
- System poleceń: polecająca Klientka otrzymuje 15% zniżki na kolejną Usługę po zapisaniu się nowej osoby.
- 6 Odpowiedzialność
- Klient zobowiązany jest poinformować Salon o alergiach lub przeciwwskazaniach zdrowotnych.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z zatajenia takich informacji.
- 7 Zasady Zachowania
- Na terenie Salonu obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu oraz używania substancji odurzających, w tym papierosów elektronicznych.
- Osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających nie zostaną obsłużone.
- Wprowadzanie zwierząt na teren Salonu jest zabronione.
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania zasad Regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników Salonu.
- 8 Standardy Pracy Pracowników Salonu
- Pracownicy Salonu są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.
- Pracownik Salonu, przed przystąpieniem do Zabiegu lub Usługi, jest zobowiązany sprawdzić stan higieny i wyposażenia swojego stanowiska pracy.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu lub Usługi, jest zobowiązany do wykonania dezynfekcji rąk oraz całego stanowiska.
- Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać porządek i stanowiska w stanie zorganizowanym oraz zgodnie z zaleceniami higienicznymi.
- 9 Polityka Prywatności i Ochrona Danych Osobowych
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z RODO.
- Salon nie przekazuje danych osobowych osobom trzecim bez zgody Klienta.
- 10 Postanowienia Końcowe
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.